پکیج آماری دیگر از گروه آمار سبز

بسمه تعالی

مقدمه مترجم

نرم‌افزار اطلس.تی.آی (ATLAS.ti) یک نرم‌افزار کاربردی و قوی برای تحلیل کیفی حجم وسیعی از اطلاعات متنی، گرافیکی، صوتی و ویدئویی است. در این نرم‌افزار کیفی ابزارهایی گنجانده‌شده است که به‌راحتی می‌توان با استفاده از آن‌ها داده‌های غیر ساختاریافته یعنی داده‌هایی که با استفاده از رویکردهای ساده آماری قابل‌اندازه‌گیری و تحلیل نمی‌باشند را با رویکردی نظام‌یافته طبقه‌بندی و سپس تحلیل نمود. این نرم‌افزار کیفی برای پژوهشگران این امکان را فراهم می‌سازد تا به بررسی و کاوش پدیده‌های پیچیده و نتایج پنهان در داده‌هایتان به‌راحتی بپردازند. برای کاوش و بررسی راحت‌تر به‌اصطلاح چسبندگی و پیچیدگی موجود در داده و ورودی‌ها، نرم‌افزار اطلس.تی.آی (ATLAS.ti) یک محیط قوی و جدیدی را فراهم ساخته است که به پژوهشگر کمک می‌کند تا هرچه‌تمام‌تر روی مؤلفه‌های تحلیل تمرکز پیدا کند. به‌بیان‌دیگر ابزارهایی را ارائه می‌کند که به‌وسیله آن می‌توان به‌راحتی به مدیریت و سازمان‌دهی، استخراج، کاوش و شبیه‌سازی بخش‌های معنی‌دار از حجم وسیعی از داده‌های خام به طرق نظام‌یافته خلاق و منعطف پرداخت. به‌عبارت‌دیگر می‌توان اشاره کرد که موجودیت و ریشه نرم‌افزار اطلس.تی.آی بر اساس کلمه VISE می‌باشد. این کلمه مخفف کلمه تصویرسازی (Visualization)، یکپارچه‌سازی (Integration)، پیمایش تصادفی (Serendipity) و کاوش (Exploration) می‌باشد. با عنایت به اهمیت نرم‌افزارهای کیفی در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری در راستای پیمایش و تحقیقات میدانی می‌توان با صراحت تمام ادعا کرد که وجود منابع آموزشی در حوزه نرم‌افزارهای کیفی بسیار مهم و ضروری و حتی خالی است.

ادامه مطلب

پکیج آموزش نرم افزار اطلس تی آی نسخه 7 (ATLAS.ti 7)

پکیج آموزش تصویری و کاربردی نرم افزار ام پلاس نسخه 8 (Mplus 8+keygen)

کلید فعال سازی نامحدود نرم افزار فراتحلیل (Comprehensive Meta Analysis V2)

نرم‌افزار ,کیفی ,اطلس ,تی ,آی ,می‌توان ,اطلس تی ,تی آی ,نرم‌افزار اطلس ,atlas ti ,وسیعی از

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

فروش محصولات لاغری با بهترین قیمت پروژه دانشجویی | معماری | طرح توجیهی | نقشه معماری اسکن مدارک داستان دوستان سردار قاآنی معماری نمایندگی قیمت فروش نصب پکیج بوتان ایران رادیاتور آبگرمکن دیواری اسپلیت در لامرد روشمندی: روش تحقیق علمی من انقلابی‌ام انتخاب برند ها